職務内容
- 職務分野
- 一般事務・経理、多岐にわたる分野
- 業務期間
- 2025/08/01 ~
- 試用期間
- 3ヶ月
- 就業時間
- 10:00 ~ 18:30 (休憩時間: 12:30 ~ 13:30 )
- Flexible time system (Core time 11:00-15:00) 7.5 work hours
- 休日
- 土、日、年末年始、その他
- National holidays Paid holidays
- 時間外労働
- あり
- Monthly average overtime : 15 hours
- その他業務条件
- 入社日は相談に応じます。
- 業務内容
As an Assistant officer in the Oversea Client Office of the Business and Operations Management Division, he/she will actively contribute to the identification and development of new business opportunities for infrastructure projects in transport, urban development and water/wastewater sectors, financed by international financial institutions or bilateral development agencies such as the ADB, the WB, EBRD/EIB/EU, and JICA, etc.
Tasks will include:
- Supporting the process of researching and finding business opportunities
- Preparation of bid documents including Expressions of Interest as well as technical and financial proposals.
- Networking and coordination with international or national partner firms.
- Identification and selection of suitable experts to be mobilized for participation in planned or ongoing projects.
- Updating and expanding human resource databases
- Supporting internal tools, documents and processes development and coordination, organizing sharing knowledge within the other business development team members, and other tasks as needed
- Supporting project management including payment processing, budget monitoring/control, contract, etc.
- 職種
- 事務・管理・経理
- 勤務形態
- 正職員
- 働き方
- テレワーク、フレックス
応募条件
- PARTNERでは斡旋、マッチングは行っておりません。詳しくは規約をご確認ください。
- ウェブ応募時の個人登録者の個人情報の扱いは案件を主管する登録団体の定めによることとします。尚、Web応募を実施することにより、団体に対するプロフィール公開項目の提示に同意したものとみなします。
- 語学力
- 英語
- TOEIC 850点以上が目安
- 学位
- 学士以上
- 類似業務経験年数
- 民間企業、公的機関での実務経験が3年以上(英語での業務経験を有する事が望ましい)
- その他必要な業務経験・能力
Candidates should fulfill the requirements below.
- A bachelor’s degree or higher.
- Advanced English communication experience (minimum business level) (speaking, reading, and writing)
- At least 3 years of office-based work experience
- Strong motivation and interest in contributing to business development in the infrastructure sector.
- Excellent communication skills, with motivation and interest in regularly interacting with existing and potential clients, partners, experts, and of course colleagues.
- Ability to work under pressure to meet very strict deadlines.
- Proactive to contribute to decisions and suggestions
- Ability to work as a committed team member.
- Flexibility to work in a constantly changing project environment.
- High presentation and drafting skills, being able to compile and structure technical information in a logical manner, convey clear messages following a logical sequence using correct grammar and spelling.
給与・待遇
- 給与レンジ(月額:円)
- 20~30万未満
- 昇格あり、賞与あり、昇格・賞与あり
- 試用期間の待遇
- No change
- 待遇
昇給年1回、賞与別途支給(年2回。業績によっては決算賞与別途1回支給)、交通費支給(上限月額5万円まで)、時間外手当支給、社会保険完備、会社契約保養所利用可、資格試験補助金制度、健康保険組合施設利用補助金制度及びスポーツジム会員料金制度あり
・給与は経験・能力を考慮の上、決定します。
・最大1週間程度の海外出張の可能性有り、その場合には交通費および日当宿泊費を別途支給
- 福利厚生
- 交通費支給、時間外手当支給、完全週休2日制、長期休暇制度、各種社会保険完備、研修制度充実、資格取得支援制度
- 加入保険
- あり
- 社会保険完備(健康保険・厚生年金保険・雇用保険・労災保険)
応募について
- 応募方法
タイトルに必ず「お名前」と「Application - BOH BD team position」と明記の上、recruit@padeco.co.jp のアドレスまで履歴書及び職務経歴書をお送り下さい。履歴書及び職務経歴書が和文の場合は英文で10~20行程度の自己紹介文を添えて応募ください。
Please send detailed CV to recruit@padeco.co.jp with your name and “Application – BOH BD support position” in the Subject line.
Successful candidates (only) will be contacted within 2 weeks.
- 応募書類
- ・履歴書
- ・職務経歴書
- ・CV
- 募集人数
- 1
- 募集期間
- 2025/08/12 00:00 ~ 2025/10/31 23:59
Assistant Officer in the Overseas Client Office (full-time position) PADECO Co., Ltd.
株式会社パデコ
この求人に似た求人を探す
勤務地
勤務形態
働き方
お問い合わせ先
- 担当部課
- HR
- 電話番号
- 03-5733-0855
- メールアドレス
- recruit@padeco.co.jp
- ホームページ
- https://www.padeco.co.jp